Uw bestelling geleverd met Bpost
U ontvangt uw bestellingen niet via onze eigen chauffeurs, maar ze worden geleverd via BPost?
|
Wilt u iets retour sturen? Volg dan deze procedure.
-
U vraagt uw retour aan via het formulier op onze website. Lees zeker ook eerst de procedure die erbij staat.
-
Accepteren we uw retour? Dan sturen wij u een e-mail met een barcode, alsook een e-mail met de retourbon.
-
U brengt het te retourneren pakket samen met de barcode naar het postkantoor of postpunt. Vergeet de retourbon niet bij de te retourneren artikelen te voegen.
-
U toont de ontvangen barcode aan de loketbediende. Het adresetiket wordt ter plaatse afgedrukt en op het pakket gekleefd. Het pakket wordt naar ons teruggestuurd.
Bestelling van frigoproducten
Zitten er in uw bestelling ook frigoproducten? Dan zitten deze niet bij uw Bpost levering. Om de koude keten te garanderen, worden ze door onze eigen chauffeurs geleverd.
Vragen?
Neem contact op met uw account manager.